Expense Manager برنامه ای بسیار مناسب است که به شما کمک می کند مخارج و درآمد خود را مدیریت کنید. می توانید موارد را بصورت هفتگی، ماهانه و سالانه ثبت کنید. امکان ثبت چندین حساب و واحد پول، امکان برنامه ریزی پرداخت ها، گرفتن عکس از رسید ها، هشدار های پرداخت، وارد کردن و خارج کردن فعالیت های حساب ها در CSV برای نرم افزار دسکتاپ، پشتیبان گیری Dropbox و SD Card، طبقه بندی مخارج و درآمد ( بر اساس روش های پرداخت، پرداخت کننده، تاریخ، زمینه سیاه و سفید و … )، انتقال حساب، پر کردن خودکار، وجود جدول ها و ویجت ها و … از ویژگی های برنامه است. می توانید بودجه را بر اساس روز، هفته، ماه و سال داشته باشید. همچنین برنامه های مورد نیاز ماشین حساب، مبدل واحد های پولی، ماشین حساب مالیات و فروش، ماشین حساب کارت اعتباری و … را خواهید داشت. توجه کنید که برای تبدیل واحد پول به اینترنت نیاز است و برای گرفتن عکس از رسید به دوربین گوش نیاز دارید.